The end of christmas

Det har minsann varit lite bloggtorka här de senaste dagarna men jag hoppas att jul är en tillräckligt bra ursäkt ;)

Jag har precis bäddat ner mig i sängen på jobbet efter en heldag som bestått av en tripp till Märsta och Uppsala med två från boendet, lite taxiverksamhet, god mat och efterrätt, biljardturnering och massa prat. Det var roligt att komma tillbaka till jobbet efter en del ledighet men det ska ändå bli skönt att komma hem imorgon. Jag har inte sovit där på nästan två veckor eftersom vi varit utomlands en vecka och sen tillbringade jag hela julen i Hääs.

Hoppas ni alla haft en fin jul. Inte särskilt intressant inlägg men nu vet ni att jag lever iaf! GOD NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0