Give me shelter or show me heart..

Snyggare människor går inte att hitta! Fy tusan vilka galna kroppar. De verkar ha superkul tillsammans och alla tjejerna verkar så himla gulliga på alla intervjuer. Tänk om man ändå vore en liten Angel ;) Härligt jobb har de iaf. Ååh hur gulligt är det inte när Maroon 5 killen (I don´t know his name) följer med sin flickvän ut på scenen då? Eller när Orlando Bloom reser sig upp när Miranda Kerr kommer ut på scenen. Hon har ju btw för tusan fått barn nyligen. Hur får man en sån kropp igen så snabbt efter en graviditet? Hemligheten har iaf inte kommit till Sverige haha..



Det blev inte riktigt soffhäng för min del.. Jag tröttnade innan jag ens hade börjat så jag städade igenom hela lägenheten istället. Jag fick bort massa disk och tvätt och stök så nu är det fint här igen. Nu har jag fastnat vid Victoria Secret visningar och bra musik på datorn. Det är ju bara massa läskigt på tvn och för en mörkrädd som mig är det inte bra att titta på :P Kan det inte ha åtminstone en komedi eller drama på någon kanal för oss som inte vågar se skräck?

God natt på er kära läsare och tack för mig för den här gången ;) Imorgon är en ny dag med nya möjligheter!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0