Friday 9/12

Jahapp! Då var den lediga dagen snart slut.. Dagen har spenderats med Sofia och även Rickard ett tag. Supermysigt har vi haft det! Stan, IKEA, julklappsinslagning och massa diskutioner haha. Och så har Fia försökt få i mig något fruktansvärt äckligt som tydligen skulle rensa bort allt slagg i tarmarna så kroppen kan ta åt sig av energin i maten igen, men jag fick verkligen inte i mig det för det var så himla äckligt! Det var typ samma konsistens som smothie fast det smakade cement. Neej då får slagget stanna :P

Så vad händer ikväll då? Tyvärr svek Fia och Rickard mig för de hade planer nu på kvällen, Andreas ska ut (för första gången på ett halvår kanske?) och ingen annan har tid med mig. Soo what to do? Ta en kväll med mig själv kanske? Jag tror nästan det får bli så. Imorgon ska jag nämligen hoppa på ett dygn igen på jobbet och det är ju skönt att vara någorlunda utvilad när man ska jobba så länge.

Åh vad mysigt.. Ta en dusch, ta på sig mjukiskläder, tända ljus, hälla upp en godisskål, gosa ner sig i soffan med en filt och bara göra.. Ingenting! Jag känner mig jättehängig så det kanske är just det min kropp behöver. Let´s find out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0