Biltvätt!

Nu behövde minsann den röda faran sig en omgång. Så himla skitig! Vi var och hämtade Elliot imorse så han ska vara hos oss hela helgen. Vid 9 var jag till komvux för att göra ännu ett engelskaprov som Gävle kommun har kommit på att jag måste göra för att få ut mitt betyg i engelska b. Och när jag kommer dit har de krånglat till det så att jag inte alls kan göra provet idag. Undra varför världen utsätter mig för massa inkompetenta människor och struliga situationer hela tiden istället för att bara låta allt flyta på?

Jag har iaf en uppgift till er idag igen: LE! Le heltiden när du orkar :) du kommer att möta massa människor som ler tillbaka till dig och jag har mött flera på stan som jag inte känner som stannat mig och sagt: tack för ditt leende, jag behövde det idag! Du blir mycket gladare själv om du ler och alla i din omgivning känner att du sprider glädje! :)

Här får ni en liten bild på mr biltvättare. Den bjuder han på ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0