lite blandade bilder från veckan

En mysig dag med Amanda och Mattias! Glass i solen.



Sen fortsatte vi ut till Vinnersjö.. Det är så himla fint och mysigt där!







Kossorna klappade vi också ;)



Dagen efter åkte vi på picknick vid dammen i V-sjö. Supermysigt ställe!





Och charader blev det också.. ;)



Påskmiddag nr 2. Det blev grillat! Mumma!



Och sen körde vi brännboll!



Här är vi hela ligan!





Ja det var lite blandat med bilder från veckan som varit!
Jag har sett på fb att alla skrivit att årets påsk var den bästa någonsin.. Jag tror nästan jag är beredd att hålla med. Jag har haft det alldeles underbart! Så himla mysigt när smålänningarna och stochkholmarna är på besök och hela familjen är samlad.

I morse när jag vaknade var det klarblå himmel och superfint väder.. Vart tog solen vägen nu egentligen? :O
Ha en fin dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0