Glad påsk!

Jag har haft en jättemysig dag och kväll ute i Vinnersjö! Hela stora ligan har varit där, vi var 23 stycken. Pappa, Maria, Simon, Selma, Alice, Mamma, Thomas, Simon, Sandra, jag, Josefin, Amanda, Johannes, smålänningarna Lennart, Lisa, Fanny, Kasper, Moa och stockholmarna Per, Ulrika, Louise, Nicolina. Vi har ätit påskmat, massa efterrätt, suttit och pratat och umgåtts.. Och här kommer den viktigaste informationen: JAG VANN ÅRETS ÄGGKLÄCKARTÄVLING!! Det är stort ;)







Nu har jag bäddat ner mig i soffan hos mamma och ska sova. Imorgon blir det grillmys hos mamma med nästan hela samma liga som idag, minus pappa och dom. Det blir skoj! Hoppas på fint väder.

Här får ni två bilder från våran lilla utekväll igår också. Jag hade jätteskoj!






GOD NATT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0