Hedesundabo igen för en vecka !

Hehe jag är inte så bra på att uppdatera bloggen nu för tiden men det får ni ta. Det går ju lite i perioder det där hur mycket man känner att man vill dela med sig och hur mycket man har att berätta och så där..
Jag jobbade en del förra veckan. Vi städade ur hela lagret på Cubus efter stängning så det tog sin lilla tid. Elliot var hos andreas den här helgen från fredag morgon till söndag em. I lördags var vi ute i Hedesunda hela dagen och åkte fyrhjuling med pappa och grillade i en av Vinnersjös alla mysiga småstugor. Och jag klämde fingret så galet mycket på fyrhjulingen så jag höll på slita av hela fingertoppen. Attans vad ont det gjorde! Men det läker fint så snart är jag hel igen :)










Lördag kväll spenderades med Ola. Först var vi hos honom hela kvällen och sen gick vi till Heartbreak och dansade loss. Det var en trevlig kväll!



I söndags flyttade jag ut till Hedesunda för en vecka! Josefin är hemma på besök hela påsklovet så jag blir här ute hela veckan. Vi var hos pappa i två dagar först, sen igår kväll var vi på musikal med mamma. "Jesus Christ Superstar". Det var roligt att se, dom var superduktiga!

Nu ska jag äta nybakat bröd till frukost, lyx! Jag älskar att bo hos mamma någon gång ibland!

Imorgon blir det utgång, på fredag blir det mysmiddag hemma med smålänningarna. Det är så min vecka ser ut :) Jag ska bli lite lite bättre på att blogga nu. Jag ska även dra min lilla au pair historia, det är många som frågat efter det. Anledningen till att jag inte berättat något för er är för att det inte varit klart med allting + att mamman har hotat att stämma mig om jag nämner henne i bloggen. Men jag ska ta allt från början till slut så ni får veta vilket SKITFÖRETAG cultural care är och att alla inte har tur när det gäller att åka som au pair.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0