Stockholmsbruttan och jag!

Här kommer det lovade inlägget innan sängdags ;). Det har inte hänt något speciellt så jag har inte alltför mycket att berätta men har man lovat så har man, hehe. Jag tänkte titta på BB kl 1 men jag vette tusan om jag orkar det alltså. Jag är så himla trött! Och förkyld och tant-röd-värk! Jag fattar inte varför min förkylning aldrig släpper. Jag bara snorar och hostar hela dagarna. Hoppas jag blir helt frisk snart!

Jag har suttit i bilen hela eftermiddagen med mamma och Amanda för lillmuschen har övningskört. Hon börjar bli riktigt duktig nu! Det känns som att det var evigheter sedan jag höll på övningskörde men det är bara 2,5 år sedan! Ush jag vågade inte köra på jättelänge när jag hade tagit mitt körkort. Det tog jättelång tid innan jag körde själv första gången. Men jag kommer ihåg vart jag åkte min allra första gång ensam. Till Jysk vid fjällbacken och köpte gardiner och sen vidare till mc donalds och köpte glass.. Sen åkte jag hem och FICKPARKERADE! :P

Så himla ointressant inlägg. Det märks att jag är vimstrött! :P
Måste bara säga att det är så himla mysigt att ha älsklingssyster hemma!

love min famlij!







Jag och Josefin för typ två år sedan. Gu vad man ändrats i utseende på bara några år! Vi ser så unga ut :P

Slut på onitressant inlägg. Tack hej.

Kommentarer
Postat av: mormor

ja ni ser ju gamla ut nu för tiden, hi hi

2011-04-22 @ 22:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0