bra avslut på en skitvecka!

Min helg var supermysig! I fredags var jag med Sandra och Amanda hela dagen.. Vi gick på stan och hade det mysigt. Jag var även till frissan för att få bort mitt gula hår så nu är jag gråhårig istället.. Men hellre det :P Jag är ändå rättså nöjd!







Haha här syns mitt gråa hår extra tydligt. Men det värsta försvinner efter några tvättar, plus att här är det blixten som faktiskt gör det värre än vad det är!



Mitt trevliga sällskap på fredag kväll. Vi skulle ha myskväll och hon somnade redan klockan 10 :P

På lördagen så ville jag och Andreas hitta på något skoj i det fina vädret så vi åkte ut till pappa i Vinnersjö och hämtade fyrhjulingen och sen så åkte vi till Nimnen och grillade korv och låg och njöt i solskenet. Supermysig dag!













Andreas hittade årets första tussilago!



Efter mysdagen i Nimnen åkte vi till Andreas syster och premiärgrillade. Klockan 7 åkte jag till Ola och där var det avskedsfest för honom. Han flyttar till Sthlm snart :S Det var i alla fall en trevlg kväll som avslutades med utgång på heartbreak.

Igår var jag ute i Hedesunda hela dagen och grattade lillSimon. Han fyller egentligen år idag men vi grattade honom igår eftersom alla var lediga och hade tid bättre då :)

Det var min helg!
Humöret är lite bättre nu, men fy tusan vilken vecka jag haft. Eller veckor kan man nästan säga.. Men idag är det måndag och då tar vi nya tag. Den här veckan kommer nog bli superbra! Jag hoppas också att ni kommer få en fin vecka. Nu ska jag ta mig ut i solskenet på en liten promenad!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0