Harnäsbadet

Jag kom precis hem från en supermysig kväll med Amanda, Johannes, Mattias och Andreas. Vi har åkt runt på lite olika äventyr men slutade på Harnäsbadet uppe på 10an och grillade marschmallows och korv med bröd! Årets första.. Vi gjorde det några gånger förra sommaren med, och massa nattbad. Det känns så underbart att våren och sommaren är här! Vi satt där från att solen började gå ner tills att det var alldeles mörkt! Lite läskigt med höjder måste jag erkänna. Folk hoppar ju liksom därifrån ner i vattnet och jag vågar knappt gå upp dit för att bara sitta, haha. Plus att jag kan erkänna att jag är liiite rädd för mörkt vatten.. uuuhh!




Tidigare idag har jag och Amanda varit ut till Valbo köpis en sväng för lite shopping. Vi åt på Ikea också. Mina älskade köttbullar med brunsås, sylt och potatismos för endast 16 (!!!!!) kronor! Shiit hur kan mat vara så billigt och ändå så gott? :P

Ja ja. God natt på er alla söta! Hoppas ni också haft en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Iversolveig

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2012-01-26 @ 14:21:16
URL: http://iversolveig.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0