en familj blev två stora

Idag har jag och mina underbara syskon suttit ute i solen och njutit av det fina vädret.. Jag håller även på och skriver en ansökan för fullt för att kunna lösa mina planer för hösten! Jag hoppas jag hoppas!

Nu ska vi äta pannkaka och ikväll blir det mys med syskon och mamma och hela den ligan! :P Vi är ju ganska många i de olika familjerna! Det är så svårt jämt när jag ska rabbla upp alla jag är med så här får ni en uppdatering på mina två familjer, hehe!

Mammas famlij: Mamma, Thomas, Simon, Sandra, Veronica + jag och mina tre "riktiga" syskon. (Plus Thomas andra barn som bor i Jönköping: Tom, Julia och Emelie).
Pappas famlij: Pappa, Maria, Simon, Selma, Alice + jag och mina tre "riktiga" syskon.

Tänk vilken stor familj det kan bli av en enda skilsmässa!

Nu ska jag återgå till famlijemyset.. Men jag lovar ännu ett till inlägg innan kvällen. Jag vill inte ha mer skäll för att jag är dålig på att uppdatera nu. Ändring ska det bli! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0