Höst

Jahapp då var det tisdag igen.. 5 oktober 2010. Hösten är här kan man lugnt säga, MYSIGT! Jag älskar hösten. Vad ska jag göra av den här dagen då tro? Ikväll kommer jag iaf stå på läkerol och ta betalt för parkering :P Johannes lag ska stå egentligen men han är sjuk så jag och pappa ska göra det istället.. Och så blir det match efteråt :) Kan bli skoj!

Gu va jag delade med mig av mitt liv förut.. Jag var verkligen superpersonlig i min blogg och skrev om det mesta. Och eftersom jag inte vill vara det längre har jag inget jag kan skriva om märker jag, haha :P Jag var iaf ute i Hedesunda hela kvällen igår och grattade Thomas. Det var trevligt! Hmm, ja det var väl allt jag hade att säga idag. Nu ska jag nog ta en promenad och sen svänga in på biblioteket och låna böcker. Nöördpoäng till mig! ;)

Ha en bra dag allihop :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0