koolt!

Mitt plugghuve snurrar nu.. Oj vad jag har kört på idag. Planen är att sitta hela kvällen lång så jag kan bli klar redan idag! Det är sista inlämningsdagen imorgon så jag har ju tid på mig då med men har jag det klart ikväll kan jag finslipa och ändra det som behövs tomorrow. Jag ska ju även jobba 10-15 imorgon i Valbo så då får jag en paus för att göra något annat. Vet ni vad jag kom på? Jag har inte varit borta från lägenheten ända sedan i måndags. Jag har gått ut på några svängar med Dito och så men jag har liksom inte varit iväg någonstans.. Helt crazy :S Inte konstigt att man blir helt slut i huvudet. Kombinationen med att plugga massor och inte göra något annat is baad!

Jag börjar i alla fall bli proffs när det gäller skatter och sånt ;)
Men jag får samtidigt ont i magen. Klarar man inte den här uppgiften får man inte fortsätta kursen. Tänk om jag tror att det går helt ok och så har jag missuppfattat alltihop och gjort allting jättedåligt så dom sparkar ut mig? :O Neej det får vi verkligen inte hoppas.. Klart jag klarar det!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0