Tisdag

Hehe oj vad längesen jag skrev här nu.. Antingen har jag för mycket att göra eller så gör jag så lite att jag inte har något nytt att berätta ;) hehe..



Jag var ju i Gnarp tisdag-torsdag. Hjälpte till med barnen lite och höll Karoline sällskap. Det var trevligt! Men sen på kvällen i torsdags när jag kom hem slog det till och jcg fick jättehög feber. Låg deckad hela fredagen men sen på fredagkväll bestämde jag mig för att jag skulle vara helt frisk dagen efter och TJOHEJSAN det var jag (näästan).. Hela lördagen gick åt till modevisningen i Hedesunda. Jag och Josefin hjälpte Fia att sminka alla modeller och det blev verkligen en lyckad dag tycker jag. Polly-gruppen (som anordnade det hela från början för att samla ihop pengar för att kunna åka till Polen till koncentrationslägren..) samlade in en massa pengar.  Great! Men eftersom det var Hedesunda så är det såklart någon som ska vara missnöjd, klaga, gnälla och hålla på. Men det struntar jag i :)


På kvällen i lördags så var jag och Josefin ut med Sabina och Vanessa och det var trevligt värre.. Jag var ju inte helt hundra men jag tog det lugnt och var hemma ganska tidigt så det blev bra ändå. Söndagen blev en slappdag och lite plugg hann jag också med. Fia och Rickard kom också på kvällen en sväng och tittade på film och mös med oss :) Joppla sov över.


Igår följde jag med Josefin till sjukhuset med öronen. Det hade läkt ihop lite fel så de var tvugna att klippa upp såret på något vis.. Ush vad dåligt jag mådde av att sitta där och se hur ont hon hade och inte kunde göra något åt det. BLÄ!



Iaf så fick jag min första stora uppgift på Skatterätten igår så jag råpluggar till den.. Den ska vara inlämnad på torsdag så det gäller att köra på stenhårt! Klarar man inte den här får man nämligen inte fortsätta kursen.. Och det vore ju verkligen tråkigt! Så det är klart jag ska klara det :) Igår kväll blev det mys med Fia och Rickard igen..



Dito har en ny Idol :P
:)


Haha gu vilket surrigt och tråkigt inlägg.. men det är det här jag gjort den senaste tiden.. Nu måste jag återgå till pluggandet! Det blir plugga nu idag-torsdag. Jobba torsdag och fredag i Valbo. SEN kan jag ta sportlov i två dagar innan jag får en ny stor uppgirt nästa vecka ;) haha.. Då sätter ju även Naturkunskapen igång igen, plus att det är inventerning på jobbet.. GREAT! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0