Skitsoo!

Blä.. Ush.. Fy vilken dag. Eller nej, dagen har varit bra. Eftermiddagen/kvällen har varit hemsk!!
Halv 3 var jag på Coffehouse och tog en fika med Karoline. Mysigt! 2 timmar senare när jag kom hem brakade det loss. Mitt humör kan verkligen vända på två sekunder.

Jag valde mellan att börja storböla eller gå och träna och jag valde det senare alternativet. (Lektionen fick helt enkelt ge vika ikväll..) Så jag gick ner på SATS och gjorde av med sjukt mycket dålig energi. Körde på som tuusan i en timme och efter det var nästan allt det dåliga borta. Men jag vette tusan vad det är med mig alltså??



Imorgon vaknar jag glad och pigg som den lyckliga människa jag brukar vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0