mina tider

Min huvudvärk vill inte riktigt ge sig :/ jag undrar vad det kan vara.. Jag ska snart iväg på den första engelskalektionen för den här terminen. Det håller egentligen på 18-21 men jag tror inte vi håller på så länge första lektionen. Hoppas inte det i alla fall!

Jag fick jättebra schema den här terminen. Har ju tre ämnen; Engelska A, Naturkunskap B och Etik och livsfrågor.



Måndag: 12.45 - 14.15 Na B
18.00 - 21.00 Etik och livsfrågor

Tisdag: 10.20 - 11.50 Na B

Onsdag: Ledig

Torsdag: 18.00 - 21.00 Eng A

Fredag: 10.20 - 11.50



Helst skulle jag ju vilja ha allt på en dag och vara ledig resten av veckan så jag kan jobba massor men det går ju inte att få så. Så då är jag nöjd med det här. Jag kan ju ändå jobba tisdag efter 12, hela onsdagarna, torsdag fram tills 18 och fredag efter 12. Plus helgerna då såklart! Så jag hoppas att jag kommer behövas lite mer nu i fortsättningen. För den här lönen blir då inte rolig och som jag skrev tidigare är ju det det enda jag får eftersom bidrag och lån inte är möjligt. Boring...! Men pengar är inte allt.


Nu måste jag kila! Ska proppa i mig ipren så mitt huvud klarar av engelskalektionen.
Trevlig kväll :)

 

Miss you honey! <3

 

 


Kommentarer
Postat av: Robert

Du kanske har migrän eller något liknande ang din huvudvärk. Har själv haft enorma problem med huvusvärk/migrän. Gå och prata med en doktor tycker jag...

2010-01-15 @ 07:06:44
Postat av: Josefin

Miss you toooo!

2010-01-15 @ 14:34:41
URL: http://josefin12.blogg.se/
Postat av: Jenna

Kul att ses en sväng idag gumman! :) Följ med på Combaten på söndag då?! Puss

2010-01-15 @ 19:26:28
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0