Jag tror på bättre!

Idag har varit en bra dag :) Har haft fullt upp, då trivs jag!

Tyvärr kände jag inte riktigt för att gå på Etik och Livsfrågor-lektionen som var nu ikväll. Den var så himla tråkig sist och det verkade bara vara massa nördar som gick den. Men oj så glad jag är nu att jag ändå bestämde mig för att gå på den. Det var hur intressant som helst och människorna kanske inte var så nördiga trots allt.. Dags för mig att träna på att ge människor en chans tror jag :P

Vi hade diskussion hela tretimmars lektionen.. Kvällens ämne var Ondska. Superintressant var det! Det är roligt att höra vad andra tycker och tänker, samtidigt som man får lite kommentarer på det man själv har att säga.


Åh jag blir så taggad på att göra saker på kvällarna!! Det finns så mycket jag vill förändra, göra bättre, se, bli, göra om. Men en dag mina kära läsare.. en dag ;)


 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Min snygging! :)

2010-01-20 @ 09:36:39
URL: http://traccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0