Välkommen år 2010!














Jag hade väldigt trevligt igår. Skönt att bara vara hemma isället för på någon floppfest. Nyår är ju ändå nyår ;) Så vi firade det hemma hos Pappa i Vinnersjö med lite av pappa och Marias kompisar. Åt gott och hade det allmänt trevligt. En hel del Sing Star blev det också, haha! Hur roligt som helst! Och så gick vi ut på tolvslaget och skålade champange och smällde lite raketer! Jag är helt hundra på att det här året kommer bli superbra! Men jag känner inte sån jättehysteri för det här med nytt år. "Jag ska förändra det och jag ska göra det.." Nej jag ska leva lika som jag gjort tidigare och jag känner mig precis likadan idag som igår, trots att det är år 2010 nu iställer för 2009.

Hoppas eran nyårsafton var lika härlig som min! Nu ska jag mysa med min prins. Vi har en hel ledig helg tillsammans! Alldeles, alldeles underbart!

Ps! Snart kanske jag blir "låtsats-faster" ;). Håkan har datum den 3e och jag hoppas att allting kommer gå alldeles superbra. Vem vet? De kanske precis har blivit föräldrar! LYCKA TILL så jättemycket Tulan (och Håkan).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0