3/2 -10

 

JAG VILL HA SOMMAR NUUUU!!


Idag har jag varit ute på lååångpromenad med Dito och Fia i Boulongern. 1 timme och 40 minuter blev det. Skönt att vara ute! :) Sen blev det en tripp till IKEA också för att köpa skogrej så inte Dito kan äta upp fler skor. Det är ett paket med tre lådor typ som man stoppar skorna i. Så nu får jag förhoppningsvis ha skorna i fred!

IMORN åker vi till Småland. Blir en liten weekend torsdag-söndag. Ska bli så himla skönt att komma iväg lite! Vi ska åka till Lisa (mammas kusin) och Lennart + barn. Lisa har 40års fest på lördagen så då kommer lite mer släkt och det blir roligt att träffa alla! Sen ska vi väl bara umgås antar jag ;) Härligt!

Nu är det storstädning som står på schemat! Jag håller tummarna på att Rickard kan slita sig från PS3 så jag får lite hjälp ;) Sen blir det affären för att köpa choklad och banan och värma i ugnen. Så sjukt gott!! Jaja.. det var väl allt för den här gången! Här är mina skor förresten..



Så kan det gå när man har en hund som är på bråkhumör!



Puss och kram! Hej då!

Kommentarer
Postat av: Robban

Så du gillar sommaren me? Bästa årstiden eller hur? Favoritsysselsättning då?

2010-02-04 @ 06:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0