Solsken!!

Åh vilken underbar dag! Både jag och Dito blir alldeles skuttiga och lyckliga när solen skiner ;) haha! Ni ska se han ute i snön alltså, åh vad han leker omkring..

Det blev en liten morgonprommis idag med Fia och vovven men en kort sådan för fy tusan så kallt det var ute! Vi blev kvar inomhus hos Fia isället hela förmiddagen men nu när jag skulle gå hem var det mycket skönare, solen värmde nästan lite! Nu är det verkligen på tiden att sätta igång med pluggandet för imorn är det dags för naturkunskapsprov. Sen nästa vecka är det dags för första uppgiften med Skatterätten och jag har verkligen mycket som jag behöver läsa och lära innan dess.. Så PLUGGA PLUGGA!

Imorn blir det dock en liten tripp till Gnarp. Ska hälsa på/hjälpa moster lite.. Vet inte hur länge jag blir kvar men det märker vi väl. Måste i alla fall komma hem senast fredag för då är det dags för förberedelserna för modevisningen i Hedesunda. Det blir skoj!

Jaja.. Nu har jag inte tid att sitta här! Tjobre!


 

Me love you loong time ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0