Snart går tåget!

Nu går mitt tåg om ungefär en timme! 14.05. Får se hur lång tid det tar innan man är framme med alla förseningar och sånt.. Men jag ska väl ha kommit dit tills ikväll iaf, hoppas jag :P

Naturkunskapsprovet gick väl helt ok. Det var några frågor jag inte kunde svara på, men annars tror jag att det gick ganska bra.

VARNING!! Använd inte plackers.. Jag har fått blåsor i hela munnnen och så har jag fruktansvärt ont i tandköttet mellan tänderna för den där nedrans grejen! Det har blivit stora sår mellan så jag kan knappt tugga för det gör så ont. Och jag gjorde faktiskt inte ens så hårt, bara vanligt. BLÄ iaf!


Hmm.. Vad ska jag tala om mer då? Jag hade lillebror och lillesyster på besök här igår. Mattias kom även en sväng han med. Vi gjorde kladdkaka och åt glass och så tittade vi på Yes man. Jag somnade såklart, men jag har sett den förr, skitrolig film! Syskonen blev iaf kvar här över natten, myspys!

 

Erkänn att det skulle vara mysigt att ligga på Sandsnäs nu istället för att pulsa runt i snön ;)

Jag längtar verkligen till våren och sommaren nu!!

 

Jaja.. HEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0