Plugghästen!

Nu är jag färdigtränad för dagen.. Har kört så hårt med armarna att jag knappt orkar skriva här ;) haha.. Det är skönt att jag har Diva och träna med, roligare än att köra helt själv. Haha men en sak är då säker. Ingen svettas så mycket som jag! Jag är svettigast på gymmet jämt! uuh! Jag ärvde pappas svettkörtlar eller nåt :P Jaja..

Nu är det duschen som gäller och sen ska jag plugga! Det blir en massa plugg nu ett tag framöver för att ta ikapp allt jag missat +  att jag måste ju hänga med i det nya som läggs på hela tiden. Sen blir det ju vanligt pluggtempo liksom, det är ju så mycket nu för att jag kom in 4 veckor efter alla andra, eftersom jag kom in på reserv.

 

Det är här jag sitter om dagarna! Fint med rosa bok va ;) Jag är ju redan på väg till att bli Elle Woods (Legally Blond.. haha)

 

HA EN UNDERBAR DAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0