Man ska inte ge sig!

Jag vill.. jag kan.. jag kommer klara det :)

Vi har haft en supermysig helg i Småland. Åkte på torsdag eftermiddag och kom hem igår vid 11 någon gång. Älskar att vara där nere, det är lite som ett andra (hmm fjärde menade jag) hem för oss. Vi åkte dit typ varannan månad förut när vi var mindre och vi brukar åka dit en hel del fortfarande men för mig var det 2 år sedan sist, ush! Jaja de hade iaf fått väldigt fint och det var otroligt roligt att träffa alla!!


 

Idag har jag haft fullt upp! Jag har nämligen kommit in på en kurs på högskolan i Kristianstad inom juridik; beskattning I. Den är helt på distans så det funkar ju bra, eftersom jag inte vill flytta dit direkt, och orka pendla dit liksom. Nej. Haha. Det känns iaf jättebra att jag kommit in eftersom jag kommer behöva den senare.. Men eftersom kursen har hållt på i 3 veckor redan så har jag en heel del att ta ikapp så jag kommer troligtvis vara ganska goone nu ett tag framöver. Men det är helt sjukt, när man väl får saker att göra så dyker andra grejer upp HELA TIDEN, men sen när man kanske inte har så mycket så får man aldrig några erbjudanden om någonting. Imorgon ska jag iaf jobba heldag i Valbo 12- 20. Har inte jobbat där på över 2 månader men det var kris med folk där nu och jag vill ju jobba så det blir bra!

Rickard håller på och sätter upp skohyllor så vi ska få ha våra skor i fred från en viss Dito, och Rickis är gaanksa arg. Det går nog inte riktigt som han tänkt sig så jag tror jag måste kila och lugna honom lite ;) haha! TREVLIG KVÄLL!




Kommentarer
Postat av: Jenna

Hello =) Jepp,inne på andra veckan jag är hemma ensam nu, hehe. Klart vi lär ses ! Vi lär passa in en dag här nu snarast! När kan du gumman? =)



Och grattis grattis grattis! vad kul att du kommit in på den kursen, duktig du är! PUSS

2010-02-08 @ 21:39:26
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0