Jag har ont!

Inatt har jag inte sovit speciellt mycket.. Har haft helt fruktansvärt ont i huvudet. Vaknade av att jag hade ont i huvudet, ush! Och då var det ju inte superlätt att somna om direkt plus att vi inte hade några tabletter hemma. Och det fanns ännu ett problem. Min urinvägsinfektion spökade värre än någonsin inatt. Jag var tvungen att ta ett bad inatt för då gör det ju mindre ont.. Blä Blä! Men idag är det liite bättre. Jag skulle bara vilja bli av med min urinvägsinfektion för gott. När man går och har ont hela tiden dras humöret ner kan jag lova!! Det går liksom och gnager på en hela tiden..

Imorse bakade jag och Diva scones till frukost, lyxigt med hemmabakat :). Vi var och fikade på Java hela gänget igår kväll för Virran och Agnes ska åka till Asien och åka runt i två månader. De åker på torsdag så vi tog en lång hejdå-fika på Java. Så Diva sov över här efter det..


NU; PLUGG!!! (blä för huvudvärk när man ska läsa.. jag skulle bara vilja lägga mig ner och sova bort det onda) Sorry för ett inte så roligt inlägg, men man kan ju inte vara 100 % happy jämt.


 

Bild från i lördags! Sofia och jag :)

 

Tack mamma för hjälpen med utskrifterna imorse <3

Tack pappa för godishjärtisarna på alla hjärtans dag. De gör gott nu kan jag lova!

Och tack Josefin för samtalet igår. Love you!

+ att jag var ju världens bästa lillelillesyster och lillebror. Tack för det med!

 

 

HA EN BRA DAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0