En bild från när vi var små

Jag kom nyss hem från SATS. Vaknade 7 imorse och såg att Rickard låg kvar bredvid mig.. Han hade sovit över så det blev en stressmorgon för honom. Men han kom iväg till jobbet och jag gick till SATS med Diva och körde ett yogapass 08.05. Hur skönt som helst var det! Hon avslutade till och med passet med att ge alla en liten kort massage, wonderfuul! Så nu är jag färdigtränad för dagen samtidigt som jag är avslappnad och härlig i hela kroppen :) Btw så har jag träningsvärk i heela kroppen! Benen är värst.. Men det är ändå lite skönt, man vet ju att man tränat! haha..

 

Här var vi populära ;) Mjöl över hela köket!

Haha så kul att kolla på kort från när man var liten!


Nu ska jag och Dito äta lite frukost sen ska vi sätta oss vid skatterätten igen. Måste även plugga lite Naturkunskap för vi har prov i det på tisdag. Imorn blir det jobba fyra timmar men utöver det ska jag försöka vara ledig från pluggandet hela helgen och ta nya tag på måndag igen :)

Annars vet jag inte vad helgen har att bjuda på men man´märker väl!


Trevlig fredag allesammans :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0