DITOSKITO!

AAAUGGHHHHRHH!!!!!
Mongohunden har ätit upp 2 skor för mig. Och så klart var det inte skor som hörde ihop så två PAR skor är helt förstörda, bara att slänga! Mina nya lårhöga stövlar och ett par andra vinterskor som jag älskar.. HATAR DITO JUST NU!!! Jag var ju liksom borta max 2 timmar på lektion.. Det var ju inte så att jag var elak och lämnade honom en hel dag, utan 2 timmar bara!!! Jag som tänkte ta ut han på en långpromenad nu när jag kom hem men jag är inte sugen på att ta ut honom så han ska få ha roligt. Neej nu ska han sitta här inne och HA TRÅKIGT!!!!! (moget tänk, nope.. Men BLÄÄÄÄ)
Plus att han har ätit upp min internetdosa också. Han tar alltid mina saker!! Han har inte förstört en enda grej för Rickard och huur mycket saker som helst för mig. Typ 4 par skor, (plus att han har gnagt på typ 2 par till men dom är inte helt förstörda) glasögonen (mina dyra), Stolsbenen på stolarna i vardagsrummet, tofflor, internetdosa, väska..

Dito kostade inte riktigt 11 000 som vi betalade från början.. han är nu uppe i... hmm...: 20 000? BLÄ!

(Såklart får jag dåligt samvete nu.. Jag gillar ju Dito egentligen)

Kommentarer
Postat av: Per Rask

Ni får ta med ett koppel till Småland i helgen. annars kan det bli dyrt;)



Vi ses där.



/Per

2010-02-02 @ 13:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0