Alla hjärtans dag

Jag är ju ingen sån där som firar alla hjärtans dag direkt så den här dagen har varit som vilken annan som helst.. Såklart är det mysigt med lite såna här dagar, men jag är ju liksom ingen jättefantast. Jag och hjärtat tog en lång sovmorgon eftersom det blev ganska sent igår. Vi satt och tittade på film och mös med Fia och Rickard igår här hemma, men vid 11 kom jag och Fia på att vi ville gå ut så vi tog en liten tripp till Goya där det dansades hejvilt ;) Imorse blev det en låångpromenad i Boulongern i det fina vädret och ooj så underbart skönt och mysigt det var! Åh vad jag blit glad av solsken! Kvällen har spenderats med ett besök av pappsen, MAX-mat, 2 filmer, fruktsallad och glass. Och så har jag ju haft älsklingen och Dito här med mig i soffan :)

Imorgon sätter jag igång på allvar med min Beskattningsrättkurs. Jag fick ju hem böckerna i fredags (1600 kronor för böcker, jag döör) och jag kände att det inte var någon ide att komma igång i helgen så det är imorgon det gäller.

 

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0