myshelg i Hedesunda väntar..

Det blev hockeymys hos Emelie igår med ost och kex, godis, chips och massa gott, fram tills det var dags att åka ner på Linnros. Det var inte alls så mycket folk som jag trodde att det skulle vara, och det var mest yngre. Men jag, Emelie och Fia hade faktiskt jätteroligt :) Hehe jag är ju inte så insatt när det gäller Linnros egentligen men han var helt okej och jag gillar ju den sorgliga låten så den kunde jag sjunga med i iaf ;) Vi blev kvar tills stängning och då var det bara hem att sova. Lyckad kväll!

Helgen blir lugn och skön för mig. Jag ska åka ut till Hedesunda om ett tag och där blir jag hela helgen (som vanligt nu för tiden..) Ikväll blir det mys hos mamsen och imorgon blir det "lilla julafton" hos pappsen med både mamma och pappa och farmor och farfar och mormor och morfar och alla där runtomkring. Vi brukar göra så för att Veronica också ska få fira lite jul eftersom hon inte är hos oss då.. Så det brukar vara supermysigt! Jag ska försöka få till något pulkarace också, jag har inte hunnit med det än i år :P
Ikväll kommer Josefin hem från Egypten, brun som en liten afrikan som vanligt antar jag.. Själv är man ju alldeles genomskinlig för jag är så blek!! Och imorgon kommer hon till Gävle :) Jag saknar skruttan som tusan!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0