Badrummet ska bli nytt och fint

Idag har vi satt igång med badrummet!! De har bilat hela golvet och Rickard håller på drar bort mattorna på väggarna.. Det kommer såklart ta ett tag iaf men det känns skönt att vi äntligen har börjat! En nackdel är att vi inte har någon dusch längre.. Så ikväll har vi varit ner i källaren och duschat och bastat där. Det är ju verkligen tur att det finns sånt, hur skulle vi annars bete oss liksom? Vi har fortfarande toaletten kvar men om någon dag ryker den med.. KUL när man vaknar mitt i natten och håller på kissar på sig och så måste man springa ner i KÄLLAREN för att kissa.. :S

Annars har jag jobbat 10-16 idag. Trevligt att vara tillbaka litegrann, det var så himla längesen känns det som! Men i sommar kommer jag få koll på allt igen när man jobbar mycket mer.

IMORGON ÄR DET ALLA VÄNNERS DAG PÅ CUBUS. 30 % PÅ ALLA KLÄDER OCH 15 % PÅ ALL KOSMETIK. CUBUS I GÄVLE HAR ÖPPET 9-21! VÄLKOMNA! Vill ni träffa mig så måste ni däremot komma in mellan 17-21 för det är då jag jobbar.

Jag och Sippi gör våra standardgrimager :)

Mamma och Thomas är i Turkiet i två veckor nu så Simon är hos mormor och morfar. Sötungen! Jag tror bestämt att jag ska åka och hälsa på honom i helgen.

Jaja det var allt från mig idag! Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Jenna

CALL ME BACK! Viktigt!

2010-04-27 @ 08:28:31
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0