Toppen!

YESSSSS! Första gången på vääldigt länge som jag hade roligt på krogen! Har haft så himla tråkigt de senaste gångerna så jag har gått hem innan de stängt till och med (hur ofta händer det annars?) Men igår hade jag skitkul! Träffade mycket trevligt folk och dansade massor. Och så är det ju alltid ett plus om man slipper stå i kö ;)

Vi var ju hos Virran innan ett gäng tjejer och vi hade superkul där med. haha eller iaf jag. Jag vet inte om de andra hade roligt, men det tror jag väl. Hon blev glad för sin present också, det var ju bra!!

Nu sitter jag och laddar för jobb! Det blir nog sjukt med folk idag, så det är roligt!


Kommentarer
Postat av: Agnes

jag hade sjukt kul :D

2009-09-26 @ 15:30:29
URL: http://agneslangerth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0