Min dag

Full rulle hela dagen för min del. Jobbat i både Gävle och Valbo. Känns bra men jag är rättså trött nu såhär på kvällen. Jobbade 10-15 i Gävle. Tog 10-över-tre bussen till Valbo. Var där runt 20 i fyra. Åt lunch. Började 16 och jobbade till 20.

Imorn är jag ledig på förmiddagen vilket känns bra. Måste verkligen ta ikapp massa skola nu! Känns som jag hamnat efter lite.. Har matte 12.45-15.00. Sen ska troligtvis jag och Rickard ut till Ikea och köpa lite nödvändiga saker. Ska också ev. göra en till grej som jag tjatat om läänge. Hoppas det blir av snart!!

Nu ska jag titta på lite One Tree Hill sen ska jag krypa ner i sängen och sooova!

Jag och Dito imorse. Det är så mysigt att ligga och gosa med honom.. Jämt när Rickard åker till jobbet kryper han upp till mig och så lägger han sig näära näära och vill att jag ska gosa med honom.


Plus att han har börjat förstå när jag ska lämna honom ensam också. Idag när jag skulle gå så la han sig på skorna så jag inte kunde ta dem. Sen när jag satte mig ner för att ta på mig skorna så la han sig i mitt knä så jag inte nådde att få på mig dem. Tillslut fick jag bort honom och fick äntligen på skorna. Då började han dra i snörena så jag inte skulle kunna knyta dem. Tillsut var jag klar. Vart tror ni han sitter då da? Mitt framför dörren så jag inte ska kunna komma ut. Haha lilla gospluppen! Tror ni det är lätt att lämna honom eller? NEJ! Jag vill ju bara vara med lillen hela tiden ju. Så himla underbar hund. Ångrar inte en gnutta att vi köpte honom!!


Kommentarer
Postat av: Elina

Jag ska iväg till lollo då och fixa håret så det går ju inte då tyvärr.:(

2009-09-08 @ 22:48:30
URL: http://ehlina.blogg.se/
Postat av: Jenna

Ja dom är ju bara för mysiga dessa varelser :) Gudars så du jobbar människa, pengar pengar pengar :) Duktig du. Puss

2009-09-09 @ 11:20:04
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Ida

Tack för skjutsen idag...

2009-09-09 @ 19:23:08
URL: http://frutrostek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0