Jag lever

Jaa det blir ju inte att jag skriver så ofta längre.. Jobbar och går i skolan är vad jag gör hela dagarna. Har varit in och jobbat nu på morgonen mellan 8-12. Ska plugga nu sen kl. 16 ska jag tillbaka och jobba till stängning. Det är full rulle här! Men jag gillar det :D

Rickard fyllde ju år i helgen så vi var i Hedesunda och firade honom. Sen på kvällen hade vi personalfest. Jobbade i Valbo på söndagen. Hmm ja det var min helg :) Jaja.. Ha det bra!

Såhär kan det bli om man lämnar Dito ur sikte för länge :p

Resten av fiskpinneförpackningen åt han upp. haha..


Kommentarer
Postat av: Magdalena

man kan bli utan ost också;)

2009-09-02 @ 19:00:43
Postat av: EVAMY - livet med Alva och hockeyspelarn

haha ja djur kan man inte lit apå när det gäller sånt där :P

2009-09-03 @ 10:51:35
URL: http://evamys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0