Jag gillar den 25 när man har jobbat mycket månaden innan! ;)

Var till skolan imorse på mattelektion. Kom hem vid halv 11 och efter det har jag inte gjort så hemskt mycket.. Varit ut och gått med Dito, betalat alla räkningar, suttit och tittat runt på lite olika grejer som måste fixas.. Hade tänkt gå och sola också men jag vettetusan om jag vågar :P hihi. Iofs skulle jag kunna gå till typ Bruno eller nåt sånt ställe som det är människor på hela tiden, men jag gillr ju mitt gamla vanliga ställe, och då är jag alone!! :S Jag får vara blek ikväll helt enkelt :P

Nu ska jag göra pommes och korv till lunch. Är så hungrig!

Ikväll blir det iaf 20-års fest hos Virran och sedan (troligtvis, har inte bestämt mig än) utgång..
Imorn är Köpis öppet till 20. Det är modevisning och grejer där. Jag jobbar 14-20. Kom och hälsa på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0