Jag älskar Noomi Rapace. Hon är så snygg!!!

 

Är precis hemkommen från bio. "Flickan som lekte med elden" - SÅKLART! Den var superbra. Haha ingen ide att jag nämner något mer om filmen, det är nog många som inte sett den än. Men LÄS BÖCKERNA säger jag bara. De är alldeles undebara! Och filmen rekommenderas också. Längtar redan tills nästa kommer..


Haha gissa vem som låg i soffan när vi kom hem då? Fast han absolut inte får vara där! Japps, rätt! Dito plutten.. När vi inte är hemma passar han på..

Nu blir det sova. Peter skulle komma hit imorn (tidigt) och fixa våra trösklar. Jippi!!

Morgondagens schema: Mattelektion 12.45-15.00       Jobba 15-19.30

Ledig på förmiddagen, skönt. Men det blir plugga för hela slanten.. mitt psykologiprov gick inte så bra i måndags. Pinsamt ju! Så på måndag när jag har engelskaprov och på torsdag när jag har matteprov ska ni få se på en som är förberedd!!

GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Aline

Haha, kom ihåg att du skrev massa om Mary Kay förut :P Jag är mest intresserad av hudvårdsprodukterna :P Ska på Mary Kay kväll idag, så jag blev lite nyfiken på om det är bra grejer ;p Åh, flickan som lekte med elden vill jag också se :D med mig är det bra, hoppas att det är bra med dig med, Hihi :) kul att du kämpar på med pluggandet och jobbandet :)

2009-09-23 @ 08:31:39
URL: http://alinefernandes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0