27/9-07 - 27/9-09

Igår efter jobbet kom Rickard och hämtade mig. Och så åkte vi hem och lämnade Dito och så. Sen bar det av till Church street. Vi behövde bara vänta typ en halvtimme så det var jätteskönt! Så himla mysigt att göra något tillsammans sådär.. Jag åt Brest of Chicken såklart, som alltid! Fick i mig allt också ;) haha..







före.



efter.

Åh nu blir jag sugen på maten igen.. Haha! Gud så gott det var.



Min mat.. MUMMA!!!

Sen när vi kom hem tänkte vi gå ut. Alla som jobbar på köpis hade någon helkväll på Heartbreak så vi hade tänkt gå dit. Man fick ju gratis inträde :) Men så somnade vi båda två och vaknade kl 2, lite sent att gå dit då. Tråkigt, för det hade varit roligt att vara med! Men men, en kväll med älsklingen är inte helt fel det heller.

Idag är iaf våran dag. Vi har varit tillsammans i 2 ÅR! Helt underbar tid med dig hjärtat <3

Nu ska vi hitta på något. Vad vet vi inte än :P. Men först är det dags för en sen frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0