VIP Cubus

Nyss hemkommen efter en stressig VIP-kväll påp Cubus! 40 % rabatt på hela butiken + 20 % på all kosmetik. Så var ni inte där missade ni verkligen en bra rabatt!! Trevligt och roligt på alla sätt, men också väldigt stress! Vi stod tre stycken i varje kassa hela kvällen och bara matade på med kundernas varor. Det var kö igenom halva butiken! Men det var skoj :) Stod ju i kassan med de bästa så.. ;)



Jag märkte dock när jag kom hem att min hals sved och gjorde väldigt ont :/ Undra om det var för att man stod där framme i kassan i kylan? Hoppas det går bort över natten iaf! Jag ska ju jobba imorn igen 12-19!

Gudarns så gott det är med kycklingvingar alltså! (Buffalo Wings) Mumma! Det är mitt och Rickards standard-kvälls-gottis!

Kvällens shopping för min del var:
Två randiga baströjor (en svart- och en rödrandig)
En svart lite längre skitmysig tröja
Ett par "sidenshorts" (typ party)
Ett vanligt baslinne
Två underklädesset (ett knallrosa och ett brunt)
3 andra trosor
En svart tjocktröja till Rickard


Och allt detta slutade på.... 1000 kr! :D Som hittat ;)
Gu så billigt det är på Cubus! Haha hade jag varit en stor bloggare hade jag ju såklart fotat allt och lagt ut här på bloggen. Men tack och lov slipper jag det! Me like!

Nu är det natti natti för oss alldeles strax. Jag är trött!
Sleep Well!


Kommentarer
Postat av: ingriiid yeaaaah, cool

för mig är du alltid den störstaste bloggerskan!!



luv ya, typ ...:D

2009-10-28 @ 01:30:21
Postat av: Jenna

När har du lunch då? :) Åker till Hedesunda ikväll isf ;)



På tiden att vi ses nu ju! PUSS

2009-10-28 @ 09:50:27
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Jenna

Du ÄR söt!

2009-10-31 @ 10:54:28
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0