tråkigt ointressant inlägg

Kolla Johan Falk filmerna.. Superbra! Vi såg de två nyaste igår. Gillar dom verkligen :)
Idag är det plugga hela dagen som gäller! Ush. Jag har tappat suget lite. Jag pluggar ju helt frivilligt så jag förstår inte varför inte tagget finns där. Jag hoppas det kommer tillbaka!

Hallå? Jag blev helt chockad. Jag var in på facebook nyss och igår hade typ alla skrivit att det snöade asmycket.. What? Hur kunde jag missa hela den grejen? Haha jag är nog bara dålig på att titta ut genom fönstret. Tack och lov kom det inte för att stanna :P Det är mysigt när det verkligen är SNÖ men när det bara är massa slask och skit blir man ju less. Alltid blöt om fötterna är man..

Det blev storstädning här igår förresten. Så nu glänser hela lägenheten ;). Men jag har en stor fundering. Vi har ju inga mattor framme och jag undrar om det är dags att ta fram dem nu? Vi tog ju bort dem när Dito kom och det vore ju jobbigt om han kissar på dom! Men han är ju så gott som rumsren nu så jag tror att det är dags! haha!

Väldigt ointressant inlägg.. Men Jenna. På lördag gäller det ;D



PLUGG OCH FRUKOST NU!



Kommentarer
Postat av: Jenna

Ja, på lördag gäller det! SÅÅ roligt ska det bli! :)

2009-10-13 @ 09:36:01
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Magdalena

snyggingar!!!

2009-10-14 @ 18:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0