SATS

Jag är ett SATS-medlemsskap rikare. Invigde kortet på en gång :) Jag och Diva körde på gymmet! Haha jag kunde knappt gå hem för mina ben skakade så himla mycket. Haha! Känns bra att jag är taggad på träning nu. MÅSTE bli fit :P Har tränat 2 gånger nu på en vecka, det är mer än jag tränat det senaste året. :) Så nog gör jag framsteg allt!

Ska till frissan snart :) Ååh jag vet fortfarande inte hur jag ska göra med mitt hår. Mörkt? Ljust? Kortare? Hmm.. Jag kanske bara är tråkig och gör som vanligt också.

Jag har betalat massa räkningar nu.. Det är helt sjukt vad värdelöst det känns att betala in en massa pengar på hyra och el och avbetalningar och grejer. Blä för det! Det är ju flera flera tusentals kronor. En nackdel med att bli stor! Sånt behövde man ju inte tänka på när man var mindre.. Men nu är det gjort :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0