Nerd :)

Jag älskar Malous tv-program "Efter Tio". Jag sittar bänkad varje förmiddag ;) (om jag inte jobbar eller går i skolan då) haha. Idag hade hon Andreas Carlsson som gäst. Gu va han verkar vara mysig! Inte när man ser honom i idoljuryn kanske men när han sitter sådär avslappnad och pratar. Han berättade om sin självbiografi som han skrivit nu, sin son, sina drömmar..
Jaja "Efter Tio" rekomenderar jag starkt :D


Nu ska jag läsa lite olika stressböcker till mitt psykologiarbete. Sen vid 13 är det dags att åka ut till Valbo - buss idag - för då är det jobba som gäller.

Jag älskar höstvädret! Det är kallt visserligen, men solen skiner och löven är såå fina!

Kommentarer
Postat av: Jenna

Tack :)

Klart jag är frisk tills på lördag, det vet du ;)

2009-10-15 @ 11:08:22
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0