Me like my boys! <3

Igår när jag slutade kom Rickard och hämtade mig. Sen när vi kom hem var det modevisning med Dito som gällde (haha fråga inte, men roligt var det). Rickard hade också lagat väldigt god mat! Fläskfile och potatisklyftor +bea såklart. Alltid! ;) Jag tycker det är mysigt att det är höst. Tända massa ljus i hela lägeneten, ta ett varmt skönt bad.. Alla tjocka halsdukar och mysstickat.

Det blev iaf bad för oss efter att vi ätit. Sen somnade vi ganska tidigt :) Haha!

Idag fyller iaf Thomas och Peter år. GRATTIS till dom!




 

"Hörru farsan.. Lek med mig" ;D

 

 

 

<3 <3 <3 <3 <3 <3

 

Nu ska jag göra frukost och väcka hjärtat mitt. Ska in och jobba en kortis också, sen bär det av till Hedesunda.

 

TREVLIG HELG!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0