Lycka till babe!!

Jag jobbade igår 12-19. Det var roligt folk som jobbade så det gick bra! :)
När jag kom hem hade Rickard gjort spagetti och köttfärssås! Supergott var det. Speciellt med tanke på att jag inte hade hunnit ätit något på min lunch - jag hade så himla mycket jag var tvungen att göra! Och så drog det ut på tiden..

Filip kom iaf in lite senare och så tittade vi på det där programmet när de söker brottslingar - ni vet? Och så tittade vi på Fråga Olle. Det var tråkigt den här gången, bara en massa singeltips. Vad ska man med det till? hehe..
Vi åt iaf massa glass, jordgubbar och popcorn.



Fille är så mogen ibland ;) Här ser ni iaf mitt hår. Det syns kankse inte så bra, men det är lite mörkare med ljusa slingor i! Blev jättenöjd!



Kolla vad glad Dito blir när det kommer folk :) Hehe.




NU ska jag faktiskt önska min älskade, älskade syster LYCKA TILL på sin operation! Hon opereras vid 13-tiden idag. Tänk på henne då och håll tummarna på att allt kommer gå bra!!

 

Nu ska jag äta lite frukost och så sen ska jag och min lilleplutt ut till Hedesunda för jag ska till tandläkaren!


Kommentarer
Postat av: Jenna

Fin du va i håret :) Mysigt att åka till hedesunda. Blir du kvar där hela dagen? Jag skulle åkt ut till Gysinge, men jag är sjuk som vanligt... BLÄÄÄ

2009-10-29 @ 10:03:04
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Filip

Bara för att ni har ovanligt rinnig glass!!!!

2009-10-29 @ 10:19:16
Postat av: Filip

Bara för att ni har ovanligt rinnig glass!!!!

2009-10-29 @ 10:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0