Jag har haft en trevlig helg!


Jag hade en väldigt trevlig kväll igår! Tack för det Fia och alla andra tjejer. Vid 9 tiden kom Malin och Simon och hämtade mig och Josefin och så åkte vi till Fia där hon hade 20-års fest! Det var massa tjejer där och firade henne. Supermysigt! Vid 12 -tiden drog vi till Heartbreak. Kände direkt när vi kom in att det inte var någon vidare Heartbreak-kväll. Det var mycket speciellt folk ute. Men jag, Josefin och Malin dansade ett tag, innan vi beslutade oss för att gå till GOYA istället. Me love Goya! Hade jätteroligt där :) Träffade mycket roligt folk och dansade och hade det trevligt. Det måste vi göra om MALIN och JOSEFIN!! :D Haha.. Snart fyller ju du 18 också så då ska vi till Stockholm och Odenplan ;) ;) (internskämt)

Det blev ganska sent hem för vi blev kvar utanför Goya och pratade med lite folk. Men somnade nog vid 4 eller så iaf.
Idag var det ju jobba som gällde. 12-18 i Valbo! Det gick bra, vi sålde bra och då är det roligt! Dock har jag haft ondare än ondast i min mage. Tant röd kan verkligen ställa till det!


Haha jag ser ut att vara typ 15 år :P


Imorn ska jag äntligen fixa mitt hår också. Det är verkligen på tiden. Jag har typ gul-råttfärgat med jätteutväxt! Huuua ush! Har dock inte bestämt hur jag ska göra med håret, klippa, färga och så. Men det får jag ta imorn :P

Det var ju ett tag sedan jag skrev så jag har ju egentligen lite att berätta. Men jag kan väl korta ner det och tala om att vi hade supermysigt i Sthlm. Det blev en eftermiddag i Uppsala med mamma först.. Sen god mat, bio och cafémys halva natten på torsdagen. På fredagen blev det en runda på stan (jag köpte tre superfina nya skor :)) och sen var vi till Josefins skola. Mamma skulle ha möte med Jopplas lärare och rektor. Kom sen hem på kvällen någon gång..

Nu ska jag och hjärtat ha mys - Det är ju min favoritdag!!

Ha en trevlig kväll och hoppas alla haft en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0