hemma i Gävle igen

Jag fick tillbaka mitt matteprov idag. Medelpoänget i gruppen var 19/37 (alltså inte superbra direkt) men jag hade iaf 19 så jag låg precis på medel. 15 var godkänd så jag klarade provet alltså! Jag är inte alls nöjd med tanke på att det inte är det betyget jag är ute efter. Men som det har varit nu har skolan liksom kommit i andra hand och jobba före, så jag är faktiskt glad att jag klarade det! Men nu ska jag köra hårdare och satsa mer på skolan. Det är mer långsiktigt!


Jag tänker på dig snuttan <3 Behöver du skratta lite så..: "Vilken Axel?"



Jag, Ingrid, Dito och Rickard ligger här helt utslagna i soffan. Jag funderar på att gå och göra lite smoothie. Gudarns så gott det skulle vara! Hallon. Mums! Och lite popcorn :)
Imorgon är jag ledig och då är det plugga som gäller.

- Måste läsa ut en engelskabok (låång) som jag ska redovisa nästa vecka.
- Måste plugga tre kapitel engelska för det har vi prov på snart, nästa tisdag.
- Skriva ett arbete om stress på psykologin. Det ska redovisas muntligt i 30 minuter + att man ska lämna in det skriftligt också. Redovisning nästa måndag :S
- Göra massa matteuppgifter tills på fredag.
- Ta ikapp resten av engelskan jag missat eftersom jag varit borta från så många lektioner.

Så jag är verkligen glad nu att jag tackade nej till jobb hela veckan i Valbo. Däremot kommer jag nog inte känna likadant när jag får lön och det hade kunnat vara 25 timmar extra :P

Ja.. Sthlm har iaf varit mysigt. Jag och mamma åkte dit i måndags eftremiddag/kväll för vi kände att vi ville det. En liten spontangrej sådär. Mamma åkte hem igen morgonen efter för hon var tvungen att jobba, men jag stannade kvar tills imorse. Vi har haft det väldigt mysigt. Gått Sthlm runt, varit en massa på stan, druckit massa Chai Latte (guud så gott det är), varit med Josefin i skolan. Men den största delen av tiden har vi bara suttit och pratat.. Supermysigt!





Kommentarer
Postat av: Jenna

Fick du mitt sms kvinna? :)

2009-10-08 @ 11:21:47
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Elina

Jag vill också ha en sån dag med dig :)

2009-10-08 @ 19:25:29
URL: http://ehlina.blogg.se/
Postat av: Josefin

VÄRLDENS BÄSTA SYSTER! <3

Haha... Vilken Axel ja! :)

2009-10-09 @ 22:58:22
URL: http://josefin12.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0