glad-dag

Jag gillar den här dagen :)


Vaknade tidigt imorse, då Rickard fortfarande var hemma. Mysigt att hinna prata med han lite innan han åkte till jobbet. Sen tog jag en lång dusch och gjorde mig i ordning. Hade mattelektion mellan 8.30-10.00. Sen 20 över tio var det dags för redovisningen av boken på engelskan. Det gick superbra :) jag kanske inte är så dålig ändå.. haha ;).
Jag gick hem lite tidigare från engelskan. Skulle sluta 12 egentligen, men Dito kan ju inte vara själv hur länge som helst än.. Men vi skulle bara sitta och lyssna på de andra när de redovisade, och det lär man sig inget på iaf. Så nu ska jag plugga i några timmar tills Rickard kommer hem sen ska vi ut till Hedesunda en liten sväng tror jag.

DET ÄR HELG NU!!!
Jag ska jobba imorn och på söndag iofs, men det känns bara roligt. Var ett tag sedan jag jobbade i stan nu och det ska jag göra imorn. Kul att träffa alla igen. Och på söndag ska jag jobba i Valbo. Men innan söndag är det lördag kväll och vad händer på lördag kväll Jenna? ;D ;D

 

Hmm.. konstig pose! :P

Kommentarer
Postat av: Jenna

Det är PARTYYYYYYYYYYYYY som gäller! Jag är taggad!!!!! Och vad snygg du är på bilden! :D ;D

2009-10-16 @ 16:47:40
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Va du är bra Evelina och otroligt söt!! Kram på dig!

2009-10-17 @ 17:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0