Dhani är näästan lika snygg som Rickard!

Det gick bra att träna.. Haha svetten bara rann men det gör den ju på mig lite hela tiden. Jag fattar inte hur man kan ha så lätt att svettas som jag har? Har nog ärvt det av pappa. haha.. Och det värsta är ju att det är ansiktet jag svettas så sjukt mycket i. Först ansiktet, sen ryggen :P Haha! FRÄSCH TJEJ!

Nu var det inte det jag skulle skriva utan jag skulle tala om att jag brukar läsa Natascha Peyres blogg. Kan inte låta bli :) Jag tycker hon är fin! Jag är nog den enda tjejen som tycker det, men jag tycker iaf att hon är het! För att inte tala om hennes pojkvän... Dhani! MUMMA! De passar iaf bra ihop ;) De verkar vara supersöta tillsammans!

Jaja nu ska jag sluta sitta och dregla och göra lite lunch. Kl 16 är det dags för jobb!

Ps. Mina armar darrar så jag knappt kan skriva. Diva körde hårt med mig idag ;) ds.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Tro mig syster! Du är nog INTE den ända som tycker Natacha är snygg! Jag skulle inte tacka nej till hennes kropp! Dock till hennes tuttar, även om hon tagit bort mer än hälften! :) Puss

2009-10-21 @ 16:31:54
URL: http://josefin12.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0