Namn!

Ikväll får jag besök av söta småsyskonen. Amanda och Johannes kommer hit och sover över. Mysigt!
Jag kom hem från Cubus för ett litet tag sedan. Det blev en lite kortjobbis. Det var vääldigt lugnt idag så det var lite segt men det är tur att vi har roligt vi som jobbar i alla fall ;)

Hehe det är ju endel som ska ha barn nu inom den närmsta tiden faktiskt. Läste på Mirris blogg att hon börjar fundera på namn till sitt barn. Och jag kunde ju inte låta bli att börja fundera på namn till mina barn heller - även om det är LÅÅÅÅÅNGT kvar till den dagen är här för min del. Jag har i alla fall kommit på massa söta namn. Novalee har jag bestämt att ett av mina barn ska heta. Men sen har jag kommit på en massa andra söta. Tristan. Noah. Melida. Wilma. Hehe och så kom jag på Qweni, men det tyckte mamma och Josefin att var fult så vi får se hur det blir med det. haha.. Åh det finns så himla många fina namn så jag förstår om ni har det svårt ;)? Haha men som sagt jag hinner ju komma på massa fler tills den dagen är här för min del!


Nu ska jag försöka få min nördpojkvän att umgås lite med mig. Haha han sitter och spelar TV-spel och han är så djupt inne i spelet så jag tror inte ens han märkt att jag är hemma ;) Hur kunde jag köpa ett Tv-spel till honom? Det var nog det största misstaget jag gjort i hela mitt liv! :P Men jag visste ju hur gärna han ville ha ett! hehe.. Och vad gör man inte för att se sin kära glad!

Ha en trevlig kväll!!
Btw. Det är lägenhetsvisning här på våningen ovanför. Så är det någon som är sugen på den, skynda er hit!!! :P



Kommentarer
Postat av: Miranda

Haaha.. roligt att höra att du började fundera på namn när du läste bloggen. Det är sjukt svårt med namn, usch jag grämer mig lite. Men man får väl se vad som passar när knöpen kommer ut;D!

2009-11-19 @ 11:36:28
URL: http://mirandaostblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0