Mooondag

Det var längesen jag skrev! Jag mår i alla fall bra.. :) Jag och my love har varit på stan en sväng. Bland annat köpt present till systeryster som blir 18 (!!!!!!!!!) på torsdag. Det blir skoj :) Rickard har köpt ny telefon med, som jag inte ens får ta på. Han har gömt den här i lägenheten och jag får inte veta vart. "Det här är MIN telefon, inte din!".

Nu ska vi äta pizza. Man måste ju ta igen alla kalorier man förbrände imorse när jag och Diva tränade ;D. Haha!
Och så ska vi kolla på livvakterna tror jag det blev. Alla Johan Falk filmerna har vi ju sett nu, så nu måste vi börja om från början. Att se Johan Falk-filmerna är ett måste. Jag gillade dom verkligen! Stackars Frank Vagner. Jag har blivit lite kär i honom ;) Vi tittade även på Den gröna milen i söndags. Också en bra film.

Jaja nu ska vi sätta igång filmen. Ha en trevlig kväll!
Tjohej!

Kommentarer
Postat av: Miranda

Ja göör gärna det Ewwe alltid lika roligt när någon kommer :D

2009-11-10 @ 09:04:05
URL: http://mirandaostblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0