Min dag

Snart ska jag iväg till Valbo och jobba. Det blir ett kortpass 16-20. Annars har jag väl mest bara vart till skolan en sväng och pluggat endel idag. Och legat och lyssnat på Dito när han sover. Ingen snarkar som den lilla plutten kan jag säga! Och så typ ylar han i sömnen också, han är väl ute på äventyr säkert ;) Hehe.
Sen ikväll tror jag att vi åker ut till Hedesunda och myser. Sen är det jobb imorn igen för mig i stan 12-17. Och efter det så ska jag umgås med Jenna! Det blir en lugn myskväll här hemma! Dels för att jag är fattig nu (men snart är det lön igen) men också för att det är skönt att bara ta det lugnt ibland :P Men i och för sig kanske hon skulle ta med Wille och då blir det nog allt annat än lugnt om de busarna får göra som de vill..  hehe.






Ush vad jag har ont i magen.. Blä för magont!! :/ Ni ska vara glad ni killar att ni slipper den här skiten!!! :)


Jaja nu är det lunch som gäller sen ska jag iväg. Trevlig helg!





Kommentarer
Postat av: Jenna

Okej ;)



Haha ja följer Wille med så kan det nog bli endel BUS! HEHE



PUSS

2009-11-20 @ 17:18:48
URL: http://www.jennaj.blogg.se.se
Postat av: Jenna

Jag kan meddela att chokladen blev god efter en natt i kylskåpet ;)

2009-11-22 @ 13:20:11
URL: http://www.jennaj.blogg.se.se
Postat av: Jenna

Jättetrevligt hade vi! :) I like you Evelina.



Vi lär träffas med Dito och Wille snart :)

2009-11-22 @ 14:04:27
URL: http://www.jennaj.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0