I´m in love

Jag har hittat en alldeles underbar lägenhet som jag vill köpa. Jag skulle ju helst vilja bo kvar här för jag älskar den här lägenheten men vi har väl tänkt att flytta så småningom eftersom det är ganska dyr hyra här. Och om jag ska plugga så kommer det bli lite väl dyrt när det gäller boendet.. Jaja inget bestämt än. Det är väl mest jag som surrar! Tillbaka till lägenheten som jag såg. Det är en 3a på söder, helt nyrenoverad. Vi skulle betala mindre för den i månaden än vad vi gör här och då är det mycket billigare hyra så då betalar man ju av till sig själv också. Men utgångspriset är 825, haha ganska mycket. Och då är ju det bara utgångspriset, sen kommer den säkert bli mycket, mycket dyrare. Men vi ska ju inte köpa den men jag vill HAAA!! Om någon annan är ute efter lägenhet så köp den ;) Finns på hemnet (Brunnsgatan 81).
http://www.husmanhagberg.se/Bilder/?objectid=OBJ26821_1010080119

Jaja nu ska jag snart iväg och göra prov. Men först en liten promme med lillhjärtat!
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Annso

Det är väl bara att klippa till;) Såg JÄTTEFINT ut..kramis

2009-11-17 @ 14:09:52
Postat av: Evelina

Hehe ja om det hade varit om några månader.. Vi ska göra om vårat badrum först här hemma :P Men den är verkligen jättefin!!

Men jag trivs jättebra här med!!

2009-11-17 @ 15:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0