banken borde anställa fler!

Min dag har varit lite snurrig :P Fixat och donat lite. Har bland annat varit ner på stan till banken för det har krånglat till sig med min lön. När jag vält suttit och väntat ett tag (det var 23 stycken före mig när jag kom dit, segt) så kom jag på att jag inte hade med mig mitt körkort. Så det var bara att traska hem igen. Orkade ju inte gå dit igen och sätta mig och vänta lika länge igen.. Så jag får ta tag i det där med lönen någon annan dag :P Men det hade ju varit skön att få den imorn, den är vekrligen efterlängtad den här månaden! Jaja..

Det var i alla fall tur att Malin skrev till mig idag. För jag hade helt glömt bort att jag skulle jobba idag och hade hon inte hört av sig av en slump så hade jag aldrig kommit på det! Så för mig blir det jobb en snabbis ikväll, bara tre timmar. 16- stängning. Trevligt!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0